Sveiki atvykę į mūsų elektroninę parduotuvę https://www.ekologiskiproduktai.lt/parduotuve/ (toliau – El. parduotuvė). MĖTA komanda su džiaugsmu dirba, pateikdama Jums natūralius ir ekologiškus maisto, kosmetikos, pirties ir kitus produktus bei siekdama suteikti Jums kuo geriausią apsipirkimo internetu patirtį.
El. parduotuvės valdytoju ir joje siūlomų prekių pardavėju (toliau – Pardavėjas arba mes) yra:
Prieš pateikdami užsakymą El. parduotuvėje, išsamiai perskaitykite šias pirkimo-pardavimo taisykles (toliau – Taisyklės). Taisyklės nustato bendrąsias naudojimosi El. parduotuve sąlygas ir yra taikomos Jums renkantis, užsakant ir perkant El. parduotuvėje siūlomas prekes ar kitaip naudojantis El. parduotuvės paslaugomis.
Mes pasiliekame teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, todėl rekomenduojame su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu. Jūsų pirkimui visuomet taikome Taisykles, galiojančias užsakymo pateikimo momentu.
Jeigu bet kuri Taisyklių sąlyga Jums būtų neaiški ar nesutiktumėte su Taisyklėmis ar bet kuria jų dalimi, Jūs neturėtumėte užsakyti prekių El. parduotuvėje. Jums pateikus prekių užsakymą, mes laikysime, kad Jūs esate susipažinęs ir besąlygiškai sutinkate su Taisyklėmis.
PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS
Pirkti El. parduotuvėje turi teisę (a) veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. asmenys, sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka, (b) nepilnamečiai asmenys nuo 14 iki 18 metų amžiaus, turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis, ir (c) juridiniai asmenys, veikiantys per įgaliotus atstovus. Pateikdami užsakymą El. parduotuvėje, Jūs patvirtinate, kad atitinkate aukščiau nurodytas sąlygas ir turite teisę pirkti El. parduotuvėje.
Jums perkant El. parduotuvėje, šios Taisyklės tampa tarp Jūsų ir Pardavėjo sudaryta pirkimo-pardavimo sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas.
Neatskiriama pirkimo-sutarties dalimi yra:
Pirkimo-pardavimo sutartis yra laikoma sudaryta, kai atliekate visus šiuos veiksmus:
Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo įrodymai, t.y. patvirtintas užsakymas, jo turinys, pateikimo data ir laikas, atlikto apmokėjimo ir sąskaitos-faktūros duomenys, taip pat informacija apie užsakymo pristatymą yra saugomi elektroniniu formatu Pardavėjo duomenų bazėje.
PREKIŲ UŽSAKYMAS IR APMOKĖJIMAS
Prekes galite rinktis iš El. parduotuvėje pateikiamo prekių katalogo, neviršijant turimų prekių atsargų.
Prekių kainos yra nurodytos El. parduotuvės kataloge prie kiekvienos prekės. Prekės parduodamos kainomis, galiojančiomis užsakymo pateikimo momentu. Prekių kainos El. parduotuvėje yra nurodytos eurais su PVM.
Papildomai prie prekių kainos gali prisidėti pristatymo mokestis, kurio dydis apskaičiuojamas ir nurodomas užsakymo lange, Jums pasirinkus pristatymo būdą ir suvedus pristatymo adresą.
Įkėlę pasirinktas prekes į krepšelį, Jūs turėsite suvesti užsakymo pateikimui ir vykdymui būtinus duomenis pasirinkti pristatymo būdą, patvirtinti, kad susipažinote ir sutinkate su šiomis Taisyklėmis, mūsų Privatumo politika ir atlikti užsakymo apmokėjimą Jūsų pasirinktu būdu. Sėkmingai atlikus apmokėjimą, sistema Jūsų elektroniniu paštu atsiųs mokėjimo ir užsakymo patvirtinimą.
Jūs esate atsakingi už registracijos ir (ar) užsakymo metu pateikiamų asmeninių duomenų teisingumą. Jeigu pateikiate neteisingus duomenis, pvz. neteisingą pristatymo adresą, neteisingą tel. numerį ar kt., siuntinys gali Jūsų nepasiekti ir Pardavėjas nebus už tai atsakingas.
Jūs taip pat esate atsakingas už savo prisijungimo duomenų (vartotojo vardo ir slaptažodžio) išsaugojimą. Jeigu, naudodamasis Jūsų prisijungimo duomenimis, prie Jūsų paskyros prisijungs kitas asmuo, Pardavėjas šį asmenį identifikuos kaip Jus. Tad saugokite prisijungimo duomenis, neatskleiskite jų kitiems asmenims, o duomenis praradę – nedelsiant informuokite apie tai Pardavėją.
PREKIŲ PRISTATYMAS IR ATSIĖMIMAS
Prekes pristatome užsakymo pateikimo metu Jūsų pasirinktu būdu, toliau nurodytais terminais, kurie skaičiuojami nuo užsakymo apmokėjimo.
Lietuvoje:
Užsienyje:
Kai užsakymas išsiunčiamas arba paruošiamas atsiimti, sistema Jūsų elektroniniu paštu atsiunčia atitinkamą pranešimą.
Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių mes negalime pristatyti per Taisyklėse numatytą terminą, mes su Jumis susisieksime (el. paštu arba SMS žinute) ir informuosime Jus apie vėlesnį pristatymo terminą. Bet kuriuo atveju garantuojame, kad užsakytos prekės bus pristatytos ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo užsakymo apmokėjimo dienos, nebent prie atitinkamos prekės būtų nurodytas arba su Jumis individualiai būtų sutartas kitoks pristatymo terminas.
Išimtiniais atvejais, kai dėl nenumatytų aplinkybių mes negalime pristatyti Jūsų užsakytos prekės, pasiliekame teisę pasiūlyti Jums išsirinkti kitą prekę arba, esant galimybei pristatyti prekę vėliau, susitarti dėl prekės pristatymo per papildomą individualiai sutartą terminą. Jums nesutinkant išsirinkti kitą prekę arba susitarti dėl papildomo pristatymo termino, už nepristatytą prekę sumokėtus pinigus (įskaitant sumokėtą jos pristatymo kainą) mes Jums grąžinsime ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
SVARBU: užsakę pristatymą į paštomatą arba Lietuvos pašto siunta, prisiminkite, kad siuntinį iš paštomato arba pašto skyriaus turite atsiimti per siuntų ar pašto tarnybos nustatytą terminą. Užsakę pristatymą kurjeriu iki namų durų, turite užtikrinti, kad pristatymo metu būsite namuose ir priimsite siuntą.
Nesėkmingas pristatymas ir atsakomybė
Jeigu siuntos įteikti Jums nepavyksta ne dėl Pardavėjo kaltės (užsakymo metu pateikėte neteisingus duomenis, siuntos pristatymo metu Jūsų nebuvo namuose ir pan.) arba siuntos neatsiimate per pašto ar siuntų tarnybos nustatytą terminą, ir pašto ar kurjerių tarnyba grąžina siuntą Pardavėjui, užsakymas laikomas atšauktu, o Jums grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius prekių pristatymo mokestį, siuntos grąžinimo mokestį ir banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus.
Jeigu po nesėkmingo bandymo pristatyti Jums siuntą ji yra prarasta, sugadinta ir Pardavėjui nėra grąžinama, Pardavėjas neturi pareigos Jums grąžinti už prarastas ar sugadintas prekes sumokėtų pinigų, t.y. prekių atsitiktinio žuvimo ar sugadinimo rizika nuo nesėkmingo bandymo pristatyti prekes momento tenka Jums, išskyrus, kai prekės nebuvo pristatytos dėl Pardavėjo kaltės.
SIUNTOS IR PREKIŲ PATIKRINIMAS BEI PRETENZIJOS DĖL NEATITIKIMŲ
Jeigu prekės Jums pristatytos kurjeriu, į paštomatą arba paštu:
Jeigu siuntinį pristato kurjeris arba jį atsiimate iš pašto skyriaus, atsiėmimo metu apžiūrėkite siuntinio būklę, o pastebėję kokių nors siuntos pažeidimų (pažeista, sulamdyta ar sušlapusi pakuotė ir pan.), paprašykite kurjerį arba pašto darbuotoją siuntos apgadinimo faktą ir požymius pažymėti siuntos atsiėmimo dokumentuose.
Jeigu siuntinys pristatomas į paštomatą, gautų prekių asortimentą, kiekį ir jų būklę patikrinkite nedelsdami po siuntinio atsiėmimo.
Jeigu siunta sugadinta, pastebėjote užsakymo neatitikimų ar vizualiai matomų prekės trūkumų, nedelsdami, tačiau ne vėliau kaip kitą darbo dieną po siuntos gavimo, praneškite apie tai Pardavėjui vienu iš nurodytų būdų:
Esant galimybei, pridėkite nuotraukas, iš kurių matytųsi prekės brokas ar kiti neatitikimai.
Jūsų pranešimą mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 1-3 darbo dienas ir su Jumis susisieksime.
Jeigu prekė išties nekokybiška ar yra kitų užsakymo neatitikimų, mes nekokybišką prekę pakeisime kokybiška (arba Jūsų pasirinkimu priimsime nekokybiškos prekės grąžinimą) arba ištaisysime kitus užsakymo vykdymo neatitikimus.
Prekės grąžinamos ir keičiamos Taisyklių dalyje „Prekių grąžinimas ir keitimas“ nurodyta tvarka.
SVARBU: jeigu pastebėjimų dėl sugadintos siuntos, vizualiai matomų prekių trūkumų, prekių kiekio ir/ar asortimento nepateikiate per 1 (vieną) darbo dieną po siuntinio gavimo dienos, yra laikoma, kad pristatytų prekių asortimentas, kiekis ir kokybė yra tinkami, prekės pristatymo metu neturėjo jokių išoriškai matomų trūkumų, už kuriuos būtų atsakingas Pardavėjas.
Jeigu užsakymą atsiimate įmonėje „MĖTA“ , atsiėmimo metu, dalyvaujant darbuotojui, būtinai patikrinkite prekių asortimentą, kiekį ir jų būklę.
Pastebėję bet kokių neatitikimų arba išorinių prekių/jų pakuotės trūkumų, paprašykite „MĖTA“ darbuotoją sukomplektuoti tinkamą užsakymą, o prekes su matomais trūkumais pakeisti kokybiškomis. Jeigu „MĖTA“ įmonėje nėra reikalingų prekių likučio, darbuotojas pateiks Jums užpildyti neatitikimo aktą ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas Jums bus paruoštas tinkamai sukomplektuotas užsakymas.
SVARBU: po prekių atsiėmimo įmonėje „MĖTA“ bus laikoma, kad prekių asortimentas, kiekis ir kokybė yra tinkami, prekės atsiėmimo metu neturėjo jokių išoriškai matomų trūkumų, už kuriuos būtų atsakingas Pardavėjas.
TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES
Jeigu El. parduotuvėje įsigyta ne maisto prekė neatitinka Jūsų lūkesčių arba Jūs tiesiog apsigalvojote, Jūs turite teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir netikusią prekę grąžinti arba ją pakeisti.
SVARBU:
Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ir grąžinti ar pakeisti prekę, susisiekite su Pardavėju vienu iš nurodytų būdų:
Atminkite, kad pranešimą apie pageidavimą grąžinti ar pakeisti prekę turite pateikti ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
Jeigu norimos grąžinti ar pakeisti prekės jau yra Jums išsiųstos arba pristatytos, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo pareiškimo apie sutarties atsisakymą pateikimo, prekes grąžinkite mums Taisyklių skyriuje „Prekių grąžinimas ir keitimas“ nurodyta tvarka.
Jeigu pareiškimą apie sutarties atsisakymą pateikiate iki prekių išsiuntimo (perdavimo siuntų tarnybai ar kurjeriui), mes užsakymą anuliuosime, prekės nebus išsiųstos, o pinigus Jums grąžinsime ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po sutarties atsisakymo dienos.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Grąžinamas ar norimas pakeisti prekes išsiųskite mums toliau numatyta tvarka:
Gavę grąžintas prekes, mes jas patikrinsime ir, jei grąžintos prekės atitinka Taisyklėse nurodytas grąžinimo sąlygas, mes grąžinsime Jums pinigus arba, Jums pasirinkus prekių keitimą, pristatysime Jums naujas prekes.
Jeigu grąžintos prekės neatitinka Taisyklėse nurodytų sąlygų, pvz. grąžinamos kokybiškos prekės yra sugadintos, praradusios prekinę išvaizdą, naudotos, pažeista pakuotė, jos apsauga ir pan., mes turime teisę savo pasirinkimu:
Kokybiškas prekes keičiame tik tuomet, jeigu:
Jeigu prekė negali būti pakeista, mes grąžiname Jums pinigus. Jeigu naujos prekės kaina yra mažesnė, nei sumokėtoji už keičiamą prekę, mes grąžiname Jums kainų skirtumą.
Pinigai už grąžintas kokybiškas ar nekokybiškas prekes, o taip pat keičiamų prekių skirtumas Jums grąžinami ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po prekių gavimo pas Pardavėją dienos. Kartu yra grąžinamas ir prekių pristatymo mokestis arba proporcinga jo dalis, kai grąžinama tik dalis prekių.
Kai grąžinamos nekokybiškos prekės, mes taip pat kompensuojame jų faktines grąžinimo išlaidas, kurių bendra suma negali viršyti 4 Eur grąžinant Lietuvoje arba 10 Eur grąžinant iš užsienio, nepriklausomai nuo Jūsų pasirinkto siuntimo ar kito grąžinimo būdo.
SVARBU: Kokybiškų prekių grąžinimo išlaidos tenka Jums ir Pardavėjas jų nekompensuoja.
Pinigai grąžinami pavedimu į Jūsų sąskaitą, iš kurios atliktas apmokėjimas už prekes. Jeigu mokėjimą atlikote ne pavedimu ar mokėjimo kortele, pinigus grąžinsime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą.
PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA
Pardavėjas pagal įstatymą garantuoja El. parduotuvėje parduodamų prekių kokybę.
Garantija negalioja, jeigu prekė sugadinama paties Pirkėjo (netinkamai naudojant, netinkamai prižiūrint, pažeidus laikymo ar naudojimo sąlygas ir pan.), taip pat, kai prekė natūraliai nusidėvi.
Skirtingos partijos kosmetikos gaminių kvapas ir (ar) tekstūra gali šiek tiek skirtis, nes naudojamos žaliavos yra natūralios. Tokie kvapo ar tekstūros skirtumai nėra laikomi prekės kokybės trūkumu.
Išaiškėjus prekės kokybės trūkumui, už kurį atsako Pardavėjas, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti:
Kreipimąsi dėl išaiškėjusių prekės kokybės trūkumų turite pateikti šiais terminais:
Kreipimąsi pateikite Pardavėjui el. paštu info@metinisgyvenimas.lt arba privačia žinute „MĖTA“Facebook arba Instagram paskyroje. Esant galimybei, pridėkite prekės nuotraukas, iš kurių matytųsi prekės brokas.
Jūsų kreipimąsi mes išnagrinėsime ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas ir su Jumis susisieksime. Mes pasiliekame teisę paprašyti pateikti prekę mums, kad galėtume išsamiai įvertinti trūkumo pobūdį ir jo atsiradimo priežastis.
Jeigu prekės kokybės trūkumas pasitvirtins, mes prekę pataisysime, pakeisime, sumažinsime kainą arba grąžinsime Jums pinigus (išskyrus, kai trūkumas mažareikšmis), priklausomai nuo Jūsų pasirinkto teisių gynimo būdo ir laikydamiesi galiojančių įstatymų.
PRETENZIJOS IR GINČŲ SPRENDIMAI
Jeigu Jūs manote, kad Jūsų, kaip pirkėjo, teisės yra pažeistos, Jūs turite teisę, ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo to, kai sužinojote apie tokį pažeidimą, raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo pretenzijas ar reikalavimus. Reikalavimus ir pretenzijas priimame el. paštu info@metinisgyvenimas.lt.
Gavę Jūsų pretenziją ar reikalavimą, mes jį nemokamai išnagrinėsime ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų ir pateiksime Jums išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.
Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pardavėjo atsakymas Jūsų netenkina arba Pardavėjas atsakymo nepateikia, Jūs turite teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka nagrinėjančią instituciją – Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt arba užpildant elektroninę prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ ) arba į teismą.
KOMUNIKACIJA
Kilus klausimų ar neaiškumų, galite su mumis susisiekti Jums patogiu būdu:
Į Jūsų paklausimus atsakysime kaip galėdami greičiau, paprastai per 24 valandas.
NENUGALIMA JĖGA (FORCE MAJEURE)
Bet kokios aplinkybės, kurių nei Pirkėjas, nei Pardavėjas negali numatyti, kontroliuoti ir/ar užkirsti kelio tokių aplinkybių ar susijusių pasekmių atsiradimui, yra pagrindu sustabdyti įsipareigojimų vykdymą ir atleisti šalį nuo atsakomybės.
Nenugalimos jėgos aplinkybėmis be kita ko laikomos aplinkybės, kai Pardavėjas yra priverstas sustabdyti gamybą ir/ar negali užtikrinti pakankamų prekių atsargų, ir/ar negali pristatyti užsakymų dėl pandemijos ir panašių aplinkybių, avarijų, gamtos stichijų, valstybės ar vietos valdymo valdžios sprendimų ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
Sutarties šalis, kuri remiasi nenugalimos jėgos aplinkybėmis, privalo nedelsdama pranešti kitai šaliai apie jų atsiradimą. Šiuo atveju sutarties vykdymas atidedamas iki nenugalimos jėgos aplinkybės pasibaigs ir bus pašalintos sutarties vykdymui kliudančios jų pasekmės, o tuo atveju, jeigu sutarties vykdymo atnaujinimas negalimas ilgiau kaip 3 mėnesius, sutartis gali būti nutraukta bet kurios iš šalių pareiškimu. X